Saobraznost

Prodavac je dužan da isporuči robu koja je saobrazna ugovoru, saglasno čl. 50. Zakona o zaštiti potrošača kao i da odgovara za nesaobraznost isporučene robe.

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, PTP LEON doo prihvata obavezu da bez odlaganja, a najkasnije u roku od 10 dana od prijema reklamacije, odgovori kupcu sa obrazloženjem odluke i predlogom rešavanja.

Ukoliko je u pitanju proizvod koji:

  • Po sadržini, kvalitetu i svrsi odgovara opisu prodavca
  • Po sadržini, kvalitetu i svrsi odgovara opisu koje je dalo treće lice u ime prodavca
  • Poseduje potrebna svojstva po zahtevu kupca
  • Poseduje svojstva potrebna za korišćenje uređaja iste vrste

Tada je usluga saobrazna ugovorenoj i u tom slučaju zakonska odgovornost PTP LEON doo ne postoji.

Otklanjane nesaobraznosti posle isteka zakonskog roka

Posle isteka zakonskog roka saobraznosti robe (2 godine), kupac je sam odgovoran za slanje robe na servis. U tom slučaju, samo on snosi troškove slanja i primanja robe i troškove popravke. Spisak servisa isporučuje se zajedno sa dokumentacijom koja ide uz robu. Pojedini proizvođači daju samo podatke o centralnom ovlašćenom servisu, koji kupca dalje preusmerava na njemu najbliži ovlašćeni servis. Brojevi telefona i adrese svih ovlašćenih servisa možete pronaći u okviru segmenta Prava potrošača.